Gra SOLO – każdy na każdego Najprostszy wariant gry proponowany głównie początkującym graczom. W grze może brać udział dowolna ilość osób (minimalnie 2). Trafiając przeciwnika gracz zdobywa punkty. Kiedy gracz zostaje trafiony punkty zostają utracone. Całkowita ilość punktów decyduje o zajmowanej pozycji w tabeli. Dopuszcza się grę w dwóch wariantach: Pierwszy: tak zwany „Unlimited” w którym gracz otrzymuje nieograniczoną ilość amunicji oraz żyć. Drugi: ilości żyć oraz amunicji jest limitowana a po jej wyczerpaniu gracz musi udać się do swojej bazy zwanej „Recharger” w celu doładowania. Ilość doładowań jest nieograniczona.
Team game – gra drużynowa Klasyczna gra drużynowa, w której gracze zostają podzieleni na dwie drużyny: Czerwoni oraz Zieloni. Wygrywa drużyna której gracze zdobędą najwięcej punktów. Punkty graczy z danej drużyny są sumowane. Wariant gry jest proponowany od 4 osób wzwyż. Nie ma obowiązku aby w drużynach znajdowała się ta sama ilość osób. W zależności od stopnia zaawansowania można wybrać wariant, w którym trafienia do graczy ze swojej drużyny są wyłączone lub też nie. Dodaje to dodatkowy stopień trudności, gdyż przypadkowe trafienie gracza ze swojej drużyny zabiera punkty osobie trafionej i strzelającej, w efekcie czego drużyna traci aż dwa punkty. Gra drużynowa, podobnie jak i „Solo” jest dostępna w opcji „Unlimited” oraz w opcji z doładowywaniem w bazach.
VIP defense – ochrona VIP-a Ciekawy drużynowy wariant gry, którego celem jest zdobycie jak największej ilości punktów dla swojej drużyny. W każdej drużynie wybieramy VIP-a który zostaje naznaczony specjalną opaską. Punkty są przydzielane tylko i wyłącznie za strzały do VIPa drużyny przeciwnej, tak więc celem pozostałych graczy jest ochrona swojego wybrańca i atak na VIP-a drużyny przeciwnej. Każde trafienie do przeciwnika deaktywuje go jak w pozostałych scenariuszach, jednakże nie są za to naliczane punkty. Zaleca się aby w grze brało udział przynajmniej 8 osób (po 4 w każdej z drużyn). Gra jest dostępna zarówno w opcji „Unlimited” jak i z doładowywaniem w bazach. Ze względu na to że zwycięstwo zależy od kooperacji w ramach danej drużyny, wariant ten jest szczególnie proponowany w zajęciach typu Teambuilding.
DeathMatch Wariant gry w którym celem jest zdobycie jak największej ilości punktów. Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak i drużynowym. Każdy z graczy zaczyna mając określoną ilość żyć, które muszą mu wystarczyć do końca gry. Limitowana ilość żyć dostarcza dodatkowej adrenaliny, trzyma w napięciu – celem jest przecież również przetrwanie. Ilość żyć została tak dobrana, aby zapewnić graczom możliwie jak najdłuższy czas gry. Standardowo gra kończy się po 20 minutach, dla graczy którzy utracili już wszystkie życia zakończy się wcześniej. Zasady naliczania punktów są takie same jak w pozostałych scenariuszach. Zaleca się aby w grze brało udział przynajmniej 8 osób.
Laser Sniper Wariant gry w którym nacisk kładzie się na celność oraz umiejętne posługiwanie się amunicją. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów, jednakże gracze zostają wyposażeni w bardzo małą ilość amunicji, po wyczerpaniu której muszą udać się do swojej bazy w celu doładowania. Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak drużynowym. Czas trwania gry to 20 minut. Ilość doładować w bazach jest nieograniczona.
Reality Ilość żyć to oczywiście byt wirtualny. W tym scenariuszu zmierzamy już jednak bliżej ku rzeczywistości. Każdy z graczy ma jedno życie, a z jego utratą wiąże się wizyta w bazie w celu ponownego odrodzenia. Bardzo ciekawy scenariusz, dzięki któremu możemy poprawić swoją czujność oraz zdolności obronne. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów, ilość doładowań w bazie jest nieograniczona. Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak i drużynowym.